Identificarea unei soluții de management al Patch-urilor: o revizuire a criteriilor cheie

Identificarea unei soluții de management al Patch-urilor: o revizuire a criteriilor cheie

Software-ul este rar o problemă rezolvată o dată pentru totdeauna. De fapt, orice aplicație disponibilă astăzi va trebui, cel mai probabil, actualizată - sau „patch-uită” pentru a remedia erorile, a aborda vulnerabilitățile și a actualiza funcțiile cheie la mai multe momente în viitor.

Rating: 0.0 (0 voturi)
Noutăți 01.02.2023

Cu o întreprindere obișnuită care se bazează pe o multitudine de aplicații, servere și dispozitive de tip endpoint în operațiunile lor de zi cu zi, achiziționarea unei platforme de management robustă a patch-urilor pentru a identifica, testa, implementa, instala și documenta toate patch-urile corespunzătoare este crucială pentru a asigura că sistemele rămân stabile și securizate.



La fel ca în cazul majorității instrumentelor tehnologice, nu toate soluțiile de management al patch-urilor sunt create egale, iar ceea ce este considerat robust de către o organizație poate să se dovedească inadecvat pentru alta. Cu toate acestea, o evaluare care începe cu accentul pe anumite criterii cheie specifice va permite echipelor IT să își restrângă opțiunile pe măsură ce lucrează pentru a identifica cea mai bună soluție pentru nevoile de management al patch-urilor ale organizației lor.

 


Aspecte privind managementul patch-urilor

Capacitatea de management a patch-urilor de a menține un inventar al tuturor sistemelor care pot fi patch-uite este esențială pentru gestionarea patch-urilor la fiecare nivel. Informațiile vitale de urmărit includ:

  - sistemul de operare și aplicațiile

  - versiunea curentă și cea anterioară

  - grupurile de patch-uri

  - dependențele patch-urilor.


Prioritizarea Patch-urilor

O soluție de management al patch-urilor trebuie să fie capabilă să prioritizeze patch-urile pentru implementare, fie automat, fie manual. Dacă stabilirea priorității patch-urilor implică un proces manual, este crucial să se cunoască sursa de date utilizată. Utilizarea priorităților furnizorului, a CVE-urilor și a răspunsului de urgență atunci când este necesar (patch-uri zero-day) va oferi unei întreprinderi cea mai completă soluție de management al patch-urilor.

 


Suport pentru terțele părți

O soluție de patching pentru întreprinderi trebuie să fie capabilă să aplice patch-uri pentru aplicațiile “third party”, în special pe desktop-uri și laptop-uri, deoarece acestea pot fi o cale pentru viruși, malware sau ransomware. Desigur, capacitatea de a sprijini toate aplicațiile comune de la mari jucători precum Adobe, Microsoft, etc., nu este negociabilă. Cu toate acestea, ideal ar fi ca suportul pentru terțe părți să fie extins și să includă capacitatea de a sprijini aplicarea patch-urilor pentru aplicații dezvoltate intern.

 

 

Întrucât multe companii sunt nevoite să navigheze într-un peisaj tot mai periculos al ransomware-ului și a altor amenințări cibernetice, identificarea unei soluții eficiente de management al patch-urilor este absolut crucială pentru asigurarea operațiunilor sigure și eficiente. Cu toate acestea, pe măsură ce piața s-a umplut de furnizori, determinarea cărei soluțiii va satisface cel mai bine nevoile unei întreprinderi a devenit mai complicată.

Poate să nu existe o singură soluție de management al patch-urilor pentru fiecare întreprindere, făcând selecția mai mult un proces decât o simplă alegere a furnizorului. Cu toate acestea, atunci când căutarea unei soluții de management a patch-urilor începe cu accent pe criteriile cheie considerate ca fiind non-negociabile, cei care iau decizii vor fi într-o poziție mai bună pentru a formula o scurtă listă de furnizori și soluții cel mai probabil să satisfacă nevoile organizației lor.



Sursa